Արտարժույթի փոխարժեքներ

  • Առք
  • 485.5
  • 545
  • 7.20
  • Վաճառք
  • 490
  • 555
  • 7.45

Հարգելի Հաճախորդներ՝

Մեր կողմից  հաճախորդների բողոք-պահանջների ընդունման, քննարկման և որոշումների կայացման (արձագանքման) գործընթացը կարգավորվում է «Պրեմիում Կրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ Խորհրդի կողմից հաստատված` «Հաճախորդների դիմումբողոքների և բողոքպահանջների ընդունման, քննարկման և որոշումների կայացման» ներքին կարգով:

Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել ինչպես դատական կարգով, այնպես էլ Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով: Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի քննությանը ենթակա պահանջներ են համարվում այն բողոք պահանջները, որոնք ներկայացվում են ֆիզիկական անձ հաճախորդի կողմից մեր դեմ, կապված են մեր ծառայությունների հետ և պարունակում են 10 մլն դրամը կամ դրան համարժեք արտարժույթով գումարը չգերազանցող գույքային պահանջ:

Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գործունեությանը մանրամասն կարող եք ծանոթանալ www.fsm.am պաշտոնական կայքում:

Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի քննությանը ենթակա պահանջներին առնչվող հարցերով կարող եք դիմել ՈՒՎԿ Գլխամասային գրասենյակ կամ զանգահարել (011) 29-00-00 հեռախոսահամարով:

Ուշադրություն`

Դիմումբողոքները և բողոքպահանջները կարող եք ներկայացնել հետևյալ ձևերով`

 

Բողոքի ներկայացնելու գործընթացը

 

ՈՒՎԿ և Հաճախորդի Հաղորդակցման կարգ

Թարմացվել է` 08/02/2019, 19:26

Բաժանորդագրվեք նորություններին

Առաջինը իմացեք մեր նոր ակցիաների և ծառայությունների մասին։